reklama

Klavír, manželstvo a kostol

Servuste všetci, čo už neviete čo so sebou a musíte sa s vašimi citmi podeliť na blogu sme. Že suplujeme všetkých redaktorov, ktorí dali výpoveď? Lebo tie najnovšie správy dňa sa už nedajú čítať? A navyše karmy a komenty blogov majú väčšiu čitateľnosť ako všetky články, ktoré končia tým, že musíte mať piáno. No áno, začítam sa do nejakého rozhovoru alebo článku a po dvoch odstavcoch už musím končiť, lebo nemám piáno. No kto to kedy videl? Predstavte si, že si kúpite denník, tlač, papier a čítate si. Zrazu vám článok skončí, a vy si musíte ísť kúpiť ďalší dodatok za pár centov do stánku, lebo to je to predplatené piáno. Nekonečná hlúposť. Ale nechal som sa uniesť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Chcel som sa vyjadriť ako všetci tu k tým registrovaným partnerstvám a podobným nezmyslom. Ľudia si neskutočne vyrábajú problémy, čo? „ Mám o 20 rokov staršieho frajera za oceánom, strašne som z neho nadržaný, a chcem si ho vziať za muža. Tak to tu celé rozpíšem, ako som strašne diskriminovaný, ako si ho na Slovensku nemôžem vziať a musím stále ako taký pako za ním cestovať a čo ma to ešte celé stojí“. A pritom je to také jednoduché. Nájdem si prácu v zahraničí, zbalím a odsťahujem sa tam, a vec je vybavená, či? Alebo naopak. Môj tata kaderník príde za mnou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechcem celú vec zjednodušovať, lebo ľudia ma začnú bombardovať, že som ľahkovážny. Rovnako ako celá bublina s nejakým kňazom, ktorý demagogizuje celý národ svojimi kacírskymi myšlienkami o prvotných a sekundárnych homosexuáloch. Viete čo by bolo najlepšíe? Všetkých tých úchylných samotárov z kostolov dať otestovať, koľkí znich sú homosexuáli. Stačilo by pred nich postaviť Adama Bárdyho v plavkách. To by sme sa divili z výsledku. Určite by sa tie známe 4 percentá trocha zvýšili.

Prajem príjemný deň a dúfam, že poľadovica ostane tam, kde je....A hlavne nenechajte si skaziť deň nejakými nezmyselnými blogmi s karmou 3456.

Drahoš Polorecký

Drahoš Polorecký

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád ľudí s nadhľadom a zmyslom pre humor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu