reklama

Denník Salzburčana 4

Pokračujem ďaľšími dobrodružstvami zo Salzburgu a okolia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Caute,

urcite ste rozbehani po dovolenkach( aj ti z vas, co ste nezamestnani, vsakze?), alebo fucite od tepla v praci, alebo cakate na potomstvo.
Ja som stale tu v Salzburgu, a ked mam volno, resp. vikend, ktory mi dnes konci, tak bezim na kupko, chytam bronz, alebo plavem. Tak bronz je v mojom pripade silne slovo, lebo ako ma dobre poznate, tak je to najprv farba cervena, potom fialova, a potom daky naznak akeho takeho opalenia. Hadajte, v ktorej som teraz faze?

Kupalisko tu tento "vikend" praskalo vo svikoch. Bolo tu neskutocnych 30 stupnov. Ale dalo sa to vydrzat. Rano, snad este pred otvaracimi hodinami pridu ti, ktori si chcu dako zaplavat. Nazval som to hodina hrochov. Hroch je bud penzista, alebo plavajuci s nadvahou a rychlost je asi 0,5m/1min. Zasadne prsia. Predvcerom sa ich vek v 25m bazene pohyboval okolo 1500. Si viete predstavit to "vlnobitie" v bazene.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prosim vas, co sa to deje v tej atletike, Tyson Gay a Asafa Powell zevraj dopovali, a chcu preverit, ako sa to do ich tiel dostalo. Polozili ste si aj vy rovnaku otazku a aj odpoved zaroven ako ja?? " No ako?, ved si to zozral." Mozno takto nejak, ze? Prosim vas, bojujme vsetkymi prostriedkami proti tomuto zlu. Zasa sa pytate ako?

Normalne: uz teraz svojim ratolestiam vsepujte, ze diuretika sa su iba pre kulturistov, aby mohli vycikat aj poslednu bunku v tele, len aby mali vyraznu definiciu kvadricepcu na pravej nohe. Uvidite, ako to v ich hlavickach zarezonuje.

A ti ktori ratolesti este nemaju, tak len mavnite rukou, povedzte si, ze vas sa to netyka, aj tak to Bolt vsetko vyhra.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďaľší diel o pár hodín!

Drahoš Polorecký

Drahoš Polorecký

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád ľudí s nadhľadom a zmyslom pre humor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu