reklama

Denník Salzburčana

Dnešným dňom zahajujem pravidelno nepravidelný denník Salzburčana. Budú to krátke úryvky z môjho občasného denníka, t.j. krátkych správ pre priateľov. Hlavne noviniek, ktoré sa udiali v mojom súkromnom a pracovnom živote. Ale aby som príliš nenudil úvodom posielam prvú časť. Prosím ospravedlňte interpunkčné znamienka, tie v textoch nebudú. Dúfam len, že si ich dokážete domyslieť, o to bude čítanie jednoduchšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

1.

Nieco nove zo zivota recepcneho:
Prave som sa zotavil zo styroch nocnych za sebou, t.j. vcera po nocnej som mal volno, tak som fical do Tauern Spa, do kupelov. Trocha sa vysaunit a precistit telo. Prsi tu od vcera rana, aj tot teraz, takze lyzovacka tu urcite nehrozi. Preto som sa hned poobede vybral za Zell am See. Obrovske Spa a Wellness, neskutocne metre stvorcove. Tak som si tam hovel 4 hodiny. Potom smer domov, teda do Hinterglemmu, nieco lahke do zaludka a hor sa spat. Po dvanasthodinovom spacom maratone som tu a pisem. A znova prsi. Dnes sa ide do sluzby na stvrtu poobednu. A ako sa mam? Robota, samota, robota, samota. Nic ine, nic nove. Obcas nejaka ta zabavna prihoda s hostami, ako napr: vola host, ze chce vino. To vino, ktore stale pije. Vravim, ja neviem, ktore vino stale pijete, tak ju posielam do baru, nech si sama flasu vyberie. Alebo o tristvrte na pat rano vola dalsi host, ze jej muz chce ist do posilovne a ta je zavreta. Vravim, ano, otvorene je az od siedmej rana. Jednoducho zabava graduje. A mimochodom sa predvcerom v Salzburgu vylodilo na letisku 2500 Rusov. A ti su vsade, aj u nas v hoteli a aj v kupeloch. Ine ako rustinu clovek nepocuje. A ani nevidi, lebo sa ich da rozpoznat na mile. Tak tolko v kratkosti miniblog a jeho prva cast.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2.

Zdravim vsetkych!
Zacnem dneskom, resp. nocou. Nocnou.
V tom zaciatocnom zhone, ked sa tu o pol noci premavali podnapiti nemci a uplne namol holandania, tak sa mi podarilo spalit 3 pizze, co si klienti ziadali ako room service. To len tak na zaciatok, ze nech sa nam dari.
Kedze som si svoj minulorocny pohar z vianocnych viedenskych trhov stacil rozbit uz treti den po prichode, tak ze si kupim novy, aby som mal na caj, ktory teraz chlastam, lebo som uz piaty den daky nakapaty. Idem do obchodu, a vidim zoznam mien na poharoch, schmatnem pohar s mojim menom a tam kocurisko s kufrom a ze Drahos, der Vielgereiste. Preklad pre nemtavych: Drahos, Scestovany. No nie je to nahoda???
Pred troma dnami, este v plnom rausi zvysenej teploty, plneho nosa a dutin zaroven mi kolegovia vravia, ze nech pridem k nim po sluzbe na izbu. A ja ze dobre, tak na hodku max. Prisiel som, a pozeram, ze mozem byt vdacny neviem komu, za tu cimru v ktorej s kolegom byvam. Ano ako v pionierskom tabore.
Kolegovci maju izbu, ze uplne otvorenu dokoran, ziadne dvere, len akoze oddelene izby, plus zachod so sprchou asi o meter stvorcovy mensi ako tie nase. A tie nase maju dva metre stvorcove. No hroza. A nato mi kolega, Hakan Topaktas, devatnastrocny frkan zacne pustat jeho oblubenu z youtubu: Forever Young. Lenze verziu Karla Gotta ficuring Bushido. Kto neveri, nech sa pozrie.
http://www.youtube.com/watch?v=kxRRRkXNRcY
A uz nic lepsie ma nenapada, takze sa majte.
 

Drahoš Polorecký

Drahoš Polorecký

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád ľudí s nadhľadom a zmyslom pre humor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu