reklama

Som úprimne zdrvený

Som úprimne zdrvený, pretože som včera pozeral Eurovíziu. Naša Kristína nepostúpila. To je obrovská škoda, pretože Horehronské stromy sa nedovalili do finále. Dávam si otázku, ako je to možné? Kde sa stala chyba?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Nie je to tým, že Kristína pôsobila úplne stresujúco a nervózne na pódiu, že si istotne musela po jej interpretácii dať tabletky na ukľudnenie a pritom artikulovala tak prehnane jasne a nasilu? Alebo je to tým, že pesnička je tak jednoduchá, že si ju každý zapamätá? Alebo, že sa nápadne hudobný motív podobá na ukrajinskú pesničku speváčky Ruslany spred pár rokov? Každopádne je out, a finále je fuč. Pán Kavulič s pánom Peterajom sa snažili, čo im sily stačili, ale nestačilo to. Nevadí, možno ich napadne aj originálnejšia melódia a trocha lepšie slová. Pesnička bola naozaj dosť jednoduchá, dokonca až tak, že to vadilo. Aspoň mne. Minulý rok sa na Eurovízii ukázali Kamil s Nelou. Dobrá kombinácia, ale pesnička bola pre zmenu tak komplikovaná, že som v slovenčine mal problém jej rozumieť. A takisto finále fuč. P.S. Sa mi veľmi páčilo, ako sa na Markíze Kristína objavila v jednom z vydaní uplne príšerného Modrého z neba dvanásťročné dievčatko, ktorej sa Kristína páči ako speváčka. Úplne náhodou spieva Horehronie, a úplne náhodou vyhrala naše národné finále o Oslo. A v rádiách sa hrá o 100šesť. No niet populárnejšej skladby u nás. Nech žije Protekcia!!

Drahoš Polorecký

Drahoš Polorecký

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád ľudí s nadhľadom a zmyslom pre humor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu