reklama

Denník Salzburčana 3

Pripájam ďaľšie príhody.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

5.

Vazeni a mili, plesnivi a hnili,

viem, viem, ma to sto rokov, ale co uz, nejak mi to doslo na rozum. Dnes mam znova rannu, tak este vyuzivam cas, kym sa dojdu aziatski uchylaci odcekovat. Dnes je zrovna krasne a z alpskych konciarov pomaly ale isto mizne sneh. Nech zmizne uplne aspon na pol roka, zima bola neskutocne dlha.

Vcera som zrobil nejake foto z pevnosti, bo som sa tam bol prejst. Uzasny vyhlad, sak postnem daco. Uz len kvoli tomu vyhladu ta musite sem prijst. Neviem preco mam tuto vyhodnarsku naladu, ale nemciny je tu akurat tak dost.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bol som aj pozriet bytiky, na jeden som pritakal, uvidim, ci mi ho aj daju. Krasna, sice mala, slnecna garsonka s vyhladom na Alpy, s velkym balkonom a v 'dedinskej' casti so zahradou. Finger crossed, ne??

Pite, zite, hodujte a stavajte maje. Teda ak je komu. Inak nie, je to dost drahy spas.

6.

Servuste,

pisem to sice az dnes, ale vcera( zaciatok mesiaca) mi riadne stupol adrenalin.

Akoze prvykrat ranna smena a prvy autobus smer praca. 5 minut meskania vravim si ok, asi daky problem na ceste. 10 minut meskanie, uz sa trocha obzeram. 15 minut meskanie uz nevyzera na nejaky vymol na ceste. Zacinam bohovat, a to je sa este krotim. Po dvadsiatich minutach prichadza neoznaceny autobus uz len s vyslednou zastavkou a fici si to tak, ze je skor na mieste cinu ako este autobus, ktory len vyraza z prvej zastavky ako druhy v poradi. Chvalabohu mam len 5 minut meskanie v praci.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poobede z prace zasa nasadnem do busu, ktory caka na svoj tajming. Ale srat na timing, ked sa vodicovi nechce. Tak vyrazame asi o 5 minut neskor a to este si na letisku odbehne kupit pit do automatu. Esteze sa neponahlam, vsakze. Takze tolko rakuska presnost, a istota.

Ale k prijemnejsim veciam: sused Francisco, Mexikan, sa ponukol, ze mozeme hovorit aj po spanielsky, tak si dufam, oprasim nejake tie vedomosti. Necesito prakticarlo. Dalsi sused sa vola Fridolin. Nemylit si s frikulinom. To je nieco ine. Ano Fridolin. No a v robote? Tazka pohoda, ked sa k vam dovali informaciechtiva japonka a pred tym, nez tazko vyslovi, co chce si nahlas grgne. Sak som na vylete, ne?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kolega Poliak, Portier, tak to je len same: kxxx, do pxxx, ja to jexxx, dodxxx japonci, utiekol mi pes z hotela do pxxx, nechapem ako to ta kxxxx mohla dopustit, bolia ma krize ...vsetko po polsky. A medzitym sa spyta, ci nechcem kebab, alebo pizzu.

Tak sem zasa niečo zajtra, nech je čo čítať.

Drahoš Polorecký

Drahoš Polorecký

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád ľudí s nadhľadom a zmyslom pre humor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu