reklama

Denník Salzburčana 2

Pokračovanie, opäť niečo, s čím som sa podelil. Ďaľšie časti opäť o chvíľu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

3.

Zdravim vsetkych okoloiducich
Dnes som mal po siestich rokoch premieru na bezkach.
Bezky boli len lyze, ale bezat som nebezal. Iba sa snazil ist do predu.
Dvakrat sa stalo, ze som sa aj vykotil, ako sa na spravneho bezkara zaciatocnika patri.
Obut boty je hracka, trocha techniky chce obutie lyzi a hlavne udrzanie balansu.
Ale stalo sa, a dnes som si to uzival ala Satinsky v S tebou mne bavi svet.
Smer Lindlingalm. Neviem preco, ale mal som dojem, ze som na tych bezkach isiel na Lindlingalm dlhsie, ako ked som tam bol pesi.
A tak som si zaumienil, ze ked sa k tej chate dostanem, tak si dam tmave pivo. A samozrejme nemali.
Tak som si dal Radlera za 9 ecok. Hej, za devat ecok. To preto, lebo som nemal vobec drobne a ten nechapavy casnik, ze taku malu sumu, 4 Ecka, mi musi spoplatnit priplatkom, ked musim platit kartou. No co uz, esteze pozicovne nestalo nic. Tak sa to dako vyrovnalo.
No a cerstvou novinkou je, ze som suhlasil s miestom v Salzburgu. Nech sa dostanem z tejto diery.
Zatial tolko, v pripade akychkolvek otazok som vam plne k dispozicii.

4.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zdravim opat vsetkych, ktory uz vedia a ktori aj nie.
Tak vam pisem z postele, lebo som uz treti den priputany na lozko.
Chripka ako vysita.
Po dni bolesti hlavy, ktoru mi islo inak roztrhnut, zvysenej teplote,
a drazdeniu na suchy kasel, som sa rozhodol ist k lekarovi.
A koho tam nestretnem. Dalsie dve kolegyne z prace. Dobre, co?
Diagnoza ta ista. U mna navyse nefungovala karta poistenca, tak som
samozrejme bol ako vzdy nadseny z fungovania systemu. Ale teda
vysetrili ma. Okrem receptu mi ale nedali potvrdenie pre
zamestnavatela. Ked som sa nato spytal, tak otravena recepcna mi horko
tazko potvrdenie dala. " Ze mohol by som byt milsi". Hexe.
No katastrofa. A ze liecenie dva dni. Este lepsie, co? Ak niekto bude
tvrdit, ze rakusky zdravotny system funguje na jednicku, tak ho akurat tak
vysmejem. Ludia robia aj tu.
No dnes, druhy den po navsteve sa necitim akurat fit na prijimanie
klientov cez recepcny pult. Nevadi, zajtra sa ide znova lekarovi, ved
co ine sa da robit, a budem ziadat predlzenie PN o dalsie dva dni.
Predtym sa ale po dvoch dnoch musim dat do poriadku, lebo ked sa
pozriem do zrkadla, tak mam vlasy ako Jack Nicholson v druhej polovici
filmu Carodejnice z Eastwicku.
Nedajte sa otravit mojim "chorym" emailom a uzite si vikend.

Drahoš Polorecký

Drahoš Polorecký

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád ľudí s nadhľadom a zmyslom pre humor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu