Pretože jedna z kolegýň sa venovala aziatskému spoluobčanovi, ktorý zjavne nevedel, čo si objednal, zaplatil a nakoniec chcel zrušiť. Stál som pri nich, a výsledok „ práce“ som nejak za trištvrte hodinu vôbec nepostrehol. Samozrejme k tomu ešte aj k pracovníčke prišiel ďalší kolega, ktorý jej pomáhal so softwérom. Suma sumárum mínus jedna osoba. Spolu štyria.Ďalšou „ kompetentnou pracovníčkou“ bola slečna, ktorá počas tohto času stihla „ vybaviť“ jediného klienta. Predtým ako prišiel si do miestneho automatu išla vyzdvihnúť kávu. Potom súkromne telefonovala, aby si vybavila svoje záležitosti. Usrkla si z horúcej kávy. Potom prišiel na rad starček, ktorého reálny vek odhadujem na 70 rokov. Šikovníci z Tmobilu mu na faktúrach určili ročník 1988. K popukaniu. Slečna chybu napravila a rozlúčila sa s klientom.Potom si zašla pre nový mobil, ktorého funkčnosť chvílu testovala. Nato vstala, odišla, a ako míňala svoje pracovisko, stihla nedopitú kávu rozliať. Krásna situácia nemožnosti, a neschopnosti. Počas tejto inkriminovanej trištvrte hodiny mínus ďalšia pracovníčka.Spočítané? Reálne na uvedenom pracovisku pracovali 3 ľudia, pripravení na klientské požiadavky a dotazy. Potrebuje to ešte ďalší komentár? Myslím si, že nie.Tento krátky príspevok určite smeruje aj na kontaktné adresy Tmobile, resp. Tcom, spoločnosti, ktorá sa spája, aby bola „ bližšie“ klientom. Zabezpečovaním kapacít zamestnancov na svojich pobočkách a ich prístupom k práci( zodpovední vedúci) sa im však práve vzďaľujú. A to je dobre. Pretože konkurencia nespí.
19. okt 2010 o 09:44
Páči sa: 0x
Prečítané: 2 101x
Super služby T-mobile
Včera som bol na pobočke Tmobile. V Bratislave, na námestí SNP. Majú tam 9 stanovíšť pre klientov. V čase po 13,00 tam „ pracovali“ iba piati ľudia. Prečo pracovali v uvodzovkách?
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(16)